Pages

The Best of 2015 : Makeup Products | 2015'in En İyileri : Makyaj Ürünleri

Sunday, January 03, 2016

Follow my blog with Bloglovin


Happy new year everyone! Where did 2015 go?! Ugh.. I discovered a lot of new products in 2015 and I love reading through what people loved over 2015 so I decided to write about mine. Lets get started!


Herkese iyi yıllar! 2015 ne zaman bitti böyle? Ugh.. 2015'te yeni bir sürü ürün keşfettim ve insanların 2015'te sevdikleri ürünleri okumayı sevdiğim için bende kendiminkini yazmaya karar verdim. Başlayalım!




Naked 2 - Using Foxy and Bootycall everyday was my go-to look in 2015. (then i met my holy grail eyeshadow ''Brulee'' from Wet 'n Wild) I love applying the shades Halfbaked or Verve with nude lips. Double ended brush is also so handy.

NYC liquid eyeliner - I recently purchased this NYC eyeliner and fell in love with! It gives matte finish, stays like 7-8 hours without fading. Also packing is minimal. And its price like...$3, can you believe it!!?

Rimmel London Lash Accelerator mascara - To be fair this mascara is not the best Rimmel London mascara but my lashes are naturally long, have volume and i prefer more natural looks these days, it works good for me.

Wet 'n Wild Bare It All lipstick - Most lovely Wet 'n Wild lipstick, Bare it all is goes with every single skin tone, i can tell that. It has a good (not the best) formula, can get a little bit dry time to time. This was my favorite since now it's winter, go dark lips!

Maybelline Color Tattoo On and On Bronze cream eyeshadow - Why i havent had this before?! It's a must have girls! I'm seriously impressed. I'll buy another one. Super duper for apply and go days.. Just give it a try!

L'oreal Infallible 24H-Matte foundation - The formula is just right, not cakey or something. It blends so well and covers everything (i mean really, everything) on ''bad days''. I've been absolutely loving this foundation. My skin is dry and i know it's a matte one but with a good moisture cream base it will give you a natural flawless skin. Recommend that!


Naked 2 - Foxy ve Bootycall benim 2015'te sür-çık farlarımdı. (Sonra benim kutsal göz farım olan Wet 'n Wild'ın ''Brulee''siyle tanıştım) Halfbaked ve Verve renklerini ise nude rujumla kullanmayı seviyorum. Çift taraflı fırçasıysa çok kullanışlı.

NYC likit eyeliner - Bu eyelinerini yakın zamanda aldım ve şimdiden ona aşığım! Size mat bir bitiş veriyor,7-8 saat kaybolmadan silinmeden duruyor. Ambalajı çok minimal. Ve fiyatıda..9 lira, inanabiliyor musunuz!!?

Rimmel London Lash Accelerator maskara - Dürüst olmak gerekirse bu Rimmel London'ın en iyi maskarası değil ama benim kirpiklerim doğal olarak uzun ve kıvrık ve bu sıralar daha doğal görünüşler tercih ettiğim için kullanıyorum.

Wet 'n Wild Bare It All ruj - En güzel Wet 'n Wild ruj, Bare it all her cilt tonuyla kullanılabilir. Güzel (en iyi değil) bir formülü var, bazen kuruluk yapabiliyor. Kışa kadar benim favorimdi bu ruj, daha koyu dudakların zamanı!

Maybelline Color Tattoo On and On Bronze krem göz farı - Bunu neden daha önce denememişim?! Bu bir ''kesinlikle almalısınız'' kızlar! Gerçekten etkilendim. Bir tane rengini daha alacağım. Sür-çık makyajlar için harika..Bir şans verin!

L'oreal Infallible 24H-Matte fondöten - Formülü kesinlikle doğru, aşırı kuru gibi bir görüntü vermiyor. Harika bir şekilde dağıtılıyor ve ''kötü günlerde'' her şeyi (evet gerçekten her şeyi, her şeyi) gizleyebiliyor. Bunu gerçekten seviyorum. Benim cildim kuru ve bu mat biliyorum ama gerçekten iyi bir nemlendiriciyle size kusursuz cildi verebilir. Tavsiye ediyorum!



13 comments :