Pages

12 Facts About Me | Hakkımda 12 Gerçek

Sunday, January 31, 2016




1. My full name is Zeyneb Berfin. 
1. Tam adım Zeyneb Berfin.

2. I'm 5'9'' (1.77 cm).
2. Boyum 1.77 cm.

3. I'm completely addicted to cooking. I can cook very well especially Mexican food and my special Curried Honey Chicken.
3. Kesinlikle yemek yapmaya bağımlıyım. Meksika yemeklerini ve benim özel Körili Ballı tavuğumu gerçekten iyi yapıyorum.

4. I love organise and keep clean everything. Also i love my planner!
4. Her şeyi organize ve temiz tutmaya bayılıyorum. Ayrıca ajandamıda!

5. I wear glasses, when i'm studying or writing. I should probably wear them all the time..
5. Gözlük kullanıyorum, genelde ders çalıştığım yada yazdığım zamanlarda. Sanırım onları sürekli takmam gerek..

6. I'm highly sensitive person.
6. Cidden hassas biriyim.

7. I dont smoke and i hate it.
7. Sigara kullanmıyorum ve bundan nefret ediyorum.

8. When i'm working/blogging or doing something i always listen to music.
8. Çalışırken, blog yazarken yada bir şeyler yaparken hep müzik dinlerim.

9. I love discovering new places and travelling. My best friend and I are planning to travel a lot this summer. We already have a list!
9. Yeni yerler keşfetmeyi seviyorum ve seyahat etmeyi. En yakın arkadaşım ve ben bu yaz bol bol seyahat etmeyi planlıyoruz. Şimdiden bir listemiz var!

10. I'm really good at drawing.
10. Çizim konusunda gerçekten iyiyim.

11. My favorite time of the year is Christmas. Thanks to my Dad! (And gingerbread cookies?)
11. Yılın en sevdiğim zamanı Yılbaşı. Babamın sayesinde! (Ve zencefil adam kurabiyelerinin?)

12. I want to be a writer and also a fashion designer. One day i hope to be part of the fashion industry.
12. Yazar ve  moda tasarımcısı olmak istiyorum. Umarım bir gün moda endüstrisinin bir parçası olurum.



1 comment :